Doprava a platba

Doprava

K cene tovaru objednaného v e-shope je prirátané dopravné a balné v cene:

a)  4,80€ pri platbe NA ÚČET VOPRED
b)  4,80€ pri platbe NA DOBIERKU

Tovar je odoslaný prostredníctvom doručovateľskej spoločnosti Slovenská pošta Expres Kuriér, doručený nasledujúci pracovný deň po odoslaní, najneskôr však do 48 hodín.
Tieto ceny sú platné iba pre objednávky tovaru prostredníctvom e-shopu www.digipartner.sk.
V ostatných prípadoch /zaslanie tovaru na žiadosť zákazníka - neuznaná reklamácia/ je účtovaný zmluvný poplatok 9,50€.
V prípade neuznanej reklamácie si môže zákazník reklamovaný tovar tiež prevziať bezplatne v pracovnej dobe v sídle predávajúceho.

Platobné podmienky

Platby sa vykonávajú v EUR, pričom platbu za tovar je možné uskutočniť nasledovnými spôsobmi:
a)  platba NA ÚČET VOPRED: pri tomto spôsobe platby je Kupujúcemu zaslaný tovar kuriérskou službou po uhradení a pripísaní celej sumy tovaru uvedenej v elektronickej objednávke na účet Predávajúceho. Platba na účet vopred musí byť pripísaná na účet Predávajúceho následujúci pracovný deň od vytvorenia objednávky, v opačnom prípade bude Predávajúcim objednávka zrušená.
b)  platba NA DOBIERKU: pri tomto spôsobe platby Kupujúci uhrádza celú sumu za tovar uvedenú v elektronickej objednávke pri prevzatí tovaru kuriérovi v hotovosti, pri platbe na dobierku nie je možné platiť platobnou kartou. Prepravca je povinný vystaviť pokladničný doklad o prevzatí platby v hotovosti. V prípade straty nie je možné tento pokladničný doklad opätovne vystaviť.

Dodanie tovaru

Ak sa nedohodlo inak, dodávateľ sa zaväzuje tovar dodať najneskôr do 7 pracovných dní od emailového potvrdenia objednávky zákazníkovi na dodaciu adresu na územie Slovenskej republiky.
SP Expres Kuriér doručuje zásielky do druhého pracovného dňa, najneskôr však do 48 hodín.
  1. Deň doručenia zásielky bude adresátovi oznámený prostredníctvom SMS a E-MAIL avíza.
  2. V avíze bude uvedený telefónny kontakt kuriéra. Interval doručenia zásielky je od 08:00 do 21:00hod.
  3. V deň doručenia zásielky kuriér adresátovi zatelefonuje pred príchodom na adresu dodania.
  4. V prípade neúspešného pokusu o doručenie bude zásielka:    
     a/ v prípade platby na dobierku opakovane doručovaná následujúci pracovný deň 
     b/ v prípade vopred zaplateného tovaru /bez dobierky/ uložená na pošte alebo OU/oblastnom uzle/. Uloženie zásielky bude oznámené adresátovi prostredníctvom SMS, E-MAIL avíza alebo zanechaním písomného oznámenia o uložení zásielky v domovej listovej schránke.                                                      

  Cenník služieb /platný od 17.12.2018/

  • Vystavenie kópie faktúry: 10,00 €
  • Zaslanie tovaru na žiadosť zákazníka: administratívny poplatok: 9,50€ /neúčtuje sa pri expedícii tovaru objednanom v našom e-shope/
  • Update software na požiadanie zákazníka, odblokovanie uživateľského kódu: 10,00 € - 24,00€
  • Platená obnova flash pamäte pri neúspešnom prehratí SW: 12,50 - 25,00€
  • Skladovací poplatok od zaslania informácie zákazníkovi o možnosti prevzatia tovaru /za každý započatý deň/:  1,00€
  • Administratívny poplatok/ úprava fakturačných údajov na žiadosť zákazníka/:max. 15,-€
  • Poplatok za stornovanie potvrdenej objednávky podnikateľom: 5%  z ceny objednaného tovaru, minimálne však 10,-€.Poplatok sa neúčtuje, ak sa jedná o odstúpenie od kúpnej zmluvy spotrebiteľom bez udania dôvodu v súlade s ust. §7 a nasl. zákona č.102/2014 Z.z.